zaterdag 13 september 2014

Tekening: Jiami van Lifesplash

Hii guys,
Ik ben weer aan het tekenen geweest, en nu heb ik Jiami getekend van Lifesplash!
Ik wilde haar al een tijdje tekenen, dus ik zat op haar website te kijken voor wat leuke foto's om na te tekenen.

En toen kwam ik op deze foto hieronder.
Ik heb haar outfit nagetekend en de houding, alleen heeft ze in de tekening natuurlijk een camera vast. Ik begon eerst met schetsen, wat ik altijd doe. Daarna scan ik het in, ik heb een 3-1 printer gekocht, voor €40,- bij de mediamarkt maar eigenlijk gebruik ik hem alleen om te printen.
Ik teken het dan in op de computer via GIMP, een soort fotoshop maar dan gratis. Om in te tekenen gebruik ik niet een muis, maar een tekentablet. Een wacom bamboo om precies te zijn, ik heb hem 2 jaar geleden gekocht voor €80,- bij bol.com en ik ben er nog steeds heel blij mee!
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, en Jiami ook! Ik zat te denken of ik een filmpje moet plaatsen van hoe ik dat in kleuren doe, wat vinden jullie?

Good day,
Readers. 
Good day ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten