maandag 15 september 2014

Reportage; Utrecht ♥


Hii Guys,

Afgelopen zondag had ik niets te doen, dus ik dacht, ik ga maar eens naar Utrecht. Ik woon dan niet in Utrecht, maar ik zit daar wel op school. Dus ik kom er best vaak na school, ik heb al snel hele leuke winkeltjes ontdekt. Het is een hele leuke stad, maar ik heb nog nooit echt de dingen die ik zo leuk vind aan Utrecht kunnen vast leggen. Daarom heb ik mijn camera meegenomen en de leukste plekje gefotografeerd.
Ten eerste, het leuke tweede hands winkeltje, het Kaufhaus. (Achter Clarenburg 32, Utrecht)
Als je Hoog Catharijne uit loopt en je loopt richting de Xenos dan kom je er vanzelf langs. Het is een hippe, toffe tweedehands winkel van kleding en meubels. De meeste kleding items zijn rond de 15 euro. 




Ik heb er een lange zwarte rok gekocht voor 15 euro en een blauwe bloesje voor 12,50 euro. Ik ben er heel erg blij mee! Ik zag ook een oude typemachine voor maar 20 euro, maar dat is een beetje moeilijk om mee te nemen op die fiets. ;)



Als je richting de Dom loopt, kom je langs een hofje. Het was de eerste keer dat ik daar kwam, het is echt een schattig hofje. Het heet Flora's Hof, en het zit achter boekwinkel Steven Sterk. Ik ga er denk ik vaker naar toe!




Een leuk winkeltje: It's a Present! (Lijnmarkt 16, 3511 KH Utrecht) Heel leuk  met allemaal hebbedingetjes. Als je niet weet wat je iemand moet geven voor een verjaardag, even hier in lopen, je hebt meteen een te gek cadeautje.




Nóg een leuk winkeltje: WAAR. (Lijnmarkt 21, 3511 KE Utrecht) Echt heel leuk, een wat hippere wereldwinkel vind ik zelf. Met leuke biologische spullen en notitieboekjes met zelfgemaakt papier. Ook is er een groot assortiment met water flessen en coffee to go bekers. Ik ben daar persoonlijk dol op! Ik kan er niet genoeg van krijgen! Echt de moeite waard om binnen te lopen.



Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden, en ook de hotspots gaan opzoeken! ♥

Good day,
Readers.
Good day ♥






Geen opmerkingen:

Een reactie posten