donderdag 11 september 2014

Jewellery Collection; Quiet Earth


Hii,

Ik heb er weer een nieuwe hobby bij! Kettingen maken! Ik had de middelste steen, die roze, had ik gekocht bij Naturalis. Ik zat al heel lang een manier te bedenken om er een ketting van te maken. Ik wilde niet boren want die "steen" was geloof ik van glas, dus als je het boort dan barst hij waarschijnlijk. Dus ik begon wat te klooien met wat gouden ijzerdraad en een tang. Na een halfuurtje wist ik hoe het moest. 


Ik vond het zo leuk dat ik er meteen een collectie van heb gemaakt ;) Hier onder de hangers die ik heb gemaakt en een armband en een ring, allemaal van stenen. 


Als ik iets heb gemaakt  wil ik het meteen professioneel maken. ;) Dus ik maak meteen tekeningen en ik bedenk namen en de naam van de "collectie". Ik heb de naam Quiet Earth bedacht omdat stenen allemaal van de aarde komt. We loper erop, en het beschermd ons van het gloeiende lava ver onder ons. De verschillende kleuren van de stenen aan de hangers staan allemaal voor elementen van de aarde. Ze doen dat alleen maar door de kleur en de vorm, zonder iets te zeggen. 



Deze armband heb ik later gemaakt, ik heb hem ook nog is wat versierd met 3 kraaltjes aan bijde kanten. Ik zelf vind het hem heel klassiek.


De steen die op de ring vast zit is van een andere grote steen afgebroken. Heel mooi formaat voor een ring dus!

Wat vinden jullie ervan? Vinden jullie het mooi of helemaal niks? Voel je vrij om een reactie te plaatsen, ik houd van feedback!

Good day,
Readers. 
Good day ♥








Geen opmerkingen:

Een reactie posten