maandag 2 februari 2015

Nieuwe Kleding


Hellooh,
De laatste tijd ben ik druk bezig met weer nieuwe kleding in te slaan. Ik heb afgelopen weekend mijn kast opgeruimd, en de kleren die ik niet meer wil weggegeven aan mijn nichtjes. Ik keek naar mijn overige kleding, die ik nog wel leuk vond, en zag dat ik eigenlijk best wel donkere kleding heb. Dat is natuurlijk niet zo'n ramp, maar ik wil wel wat kleurige kleding voor in de zomer en lente!



Ik heb nu wat kleding besteld bij de forever 21. Hele leuke winkel, en ik bestel gewoon online! Persoonlijk hou ik niet heel erg van winkelen, dan moet je telkens omkleden en weer aankleden, veel te veel gedoe. Maar natuurlijk is een dagje shoppen met je vriendinnen wél leuk.

Ik heb nu een mosterd gele (of wat op de site staat, camel. Kameel kleur? ) broek. Hij was ook in het zwart, maar ik dacht, ik begin meteen mijn "goeie voornemens" en bestel hem in een kleur! Ik vind hem heel erg leuk, en kijk er naar uit om hem te zien verschijnen in mijn brievenbus.











                                                                                        
Ik heb ook een gestreepte crop top gekocht, die leek me wel leuk bij deze broek. Ik heb ook nog wat andere shirtjes gekocht, maar ik zie net dat ze nu OUT OF STOCK zijn. Ik hoop dat ik geluk heb en dat ik ze nog wel heb, want bij mijn order status staat nog steeds "new". Terwijl ik gister hem heb besteld. Maar ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben, waar ik niet zo goed in ben ;)

En om de outfit nog compleet te maken heb ik ook nog hele leuke veterschoenen gescoord. Jaja, ik ben lekker bezig. Ik heb nog geen kleedgeld (wat ik wel mag, maar wat ik nog niet wil :3 ) dus mijn moeder is even heel erg gul geweest en heeft dus 2 keer haar bankpas getrokken. Ik ben echt verliefd op ze en volgens de site, sascha.nl, heb ik ze morgen al in huis. Ik hou echt van die winkels :D. 

Ik hoop dat ik over een week nog steeds zo enthousiast erover kan praten, maar ik denk het wel. 

Good day,
Readers.
Good day. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten