woensdag 15 oktober 2014

Face This


Heuyy,

Ik doe mee aan een ontwerpwedstrijd van de site Face This. Misschien heb je er wel eens van gehoord, maar het kan ook niet, ik hoorde er pas van toen ik deze wedstrijd zag op internet. Ze verkopen t-shirts die zijn ontworpen door verschillende kunstenaars. Maar niet zomaar ontwerpen, er komen tekeningen in voor van kinderen uit Indonesië.


Face This is een stichting die geld ophaalt om scholen te bouwen in Indonesië. Ze gaan naar kinderen toe, die op een school zitten maar wat niet echt een fijne school is. Ze vragen aan die kinderen om hun leven te tekenen, wat zij zien, of wat ze leuk vinden. Vervolgens worden die tekeningen gestuurd naar kunstenaars, die er weer iets nóg mooiers van maken. Die ontwerpen worden gedrukt op een t-shirt en die worden verkocht op de site.

Een maand geleden zijn ze een wedstrijd begonnen. Je moest je aanmelden met je e-mail en daarna kreeg je mapje naar je e-mail toe gestuurd. In dat mapje zat onder anderen 13 tekeningen van kinderen op één van de scholen in Indonesië. Daar moest je een ontwerp van maken, net zoals de kunstenaars dat doen. Nu is de deadline verstreken, maar je kan nu stemmen op de ontwerpen!

Zoals je al las, ik heb ook meegedaan. Ook mijn ontwerp staat dus op de site, en je kan er op stemmen. Er zijn twee categorieën, voor mannen t-shirts en voor vrouwen t-shirts. Ik heb meegedaan voor de vrouwen t-shirts. Over 16 dagen, dus op donderdag 30 oktober, kan je niet meer stemmen. De 10 ontwerpen die dan de meeste stemmen hebben gaan dan door naar de volgende ronde! Ze worden dan door de jury beoordeeld en daarvan kiezen ze een winnaar. Als je hebt gewonnen, komt je t-shirt in de shop, op de site van Face This, en dus kan je t-shirt geld ophalen voor de scholen in Indonesië. Ook krijg je 2 exemplaren van je eigen t-shirt.

Ik wil vragen aan jullie of jullie alsjeblieft willen stemmen op mijn ontwerp! Dat zou ik echt heel gaaf vinden! Als er meer dan 300 stemmen zijn worden er zelfs 3 t-shirt geloot onder degene die hebben gestemd, dus jij kan ook iets winnen! Het enige wat je moet doen is je voornaam en achternaam invullen met je e-mail adres en klik vervolgens op "Vote Now". Daarna moet je even naar je e-mail, als het goed is krijg een mailtje van Face This, daarin staat een link en die moet je even aanklikken om je stem te bevestigen. En dan heb je gestemd! Reageer even, zodat ik kan zien dat jij op mijn ontwerp heb gestemd, zodat ik je persoonlijk kan bedanken.

Hier is de link; http://facethis.nl/t-shirt-design-contest-2014/dionne-van-lint-women/#.VD6KgEtoXo5

Good day,
Readers.
Good day 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten